Mooie tanden

Voor je heldere glimlach

Een stralende lach is het mooiste visitekaartje. Gezonde tanden zijn meer dan alleen maar mooie "accessoires" in het gezicht van een persoon. Ze beslissen over succes, over interpersoonlijke contacten en over de blijvende indruk.

Om uw stralende lach te behouden, bieden wij een professionele tandreinigingsservice: een zachte procedure die alle verkleuringen en afzettingen verwijdert - veel effectiever dan met thuisgebaseerde tandheelkundige zorg. Bovendien is het regelmatig reinigen van professionele tanden een belangrijke voorzorgsmaatregel tegen tandheelkundige aandoeningen.

Een stralende lach is het mooiste visitekaartje. Gezonde tanden zijn meer dan alleen een mooie “bijkomstigheid” in het gezicht van een mens. Ze vormen een beslissende factor voor succes, voor intermenselijk contact en voor iemands blijvende indruk.

Om uw stralende lach te behouden, bieden wij u een professionele reiniging van uw tanden aan: een methode waarmee, zonder dat u er veel van merkt, iedere verkleuring of aanslag kan worden verwijderd - veel effectiever dan met de tandverzorging thuis. Bovendien is een regelmatige professionele tandreiniging belangrijk om tandaandoeningen te voorkomen.

De droom van mooie witte tanden kan werkelijkheid worden. Met de PrevDent Cleaning,(re) Whitening & Repair methode die in onze praktijk wordt toegepast gaat u na c.a. 60 minuten met prachtige witte tanden naar huis. Afhankelijk van de kleur van uw tanden en uw persoonlijke omstandigheden kunnen de tanden gemiddeld 8 to 9 nuances lichter worden. Een PrevDent behandeling is veilig. Het beschadigt het tandglazuur niet. De behandeling is bij 99% van de mensen pijnloos. Slechts een enkeling kan tijdens of na de behandeling wat gevoeligheid ervaren. De methode is dan ook zeer geschikt voor mensen met gevoelige tanden.

Tussenruimtes tussen tanden en lelijke tandoppervlakken kunnen wij een aantrekkelijker uiterlijk geven met behulp van een flinterdun keramieklaagje, een zogenaamde ‘veneer’.
Ook bij tandvullingen of kronen bestaan er tegenwoordig zeer fraaie oplossingen, die niet van de echte tand te onderscheiden zijn.

Tridental Mouthware
Tramstraat 110