Gezonde tanden - een leven lang

Gezonde tanden tot op de leeftijd - met passende zorg en profylaxe is dat heel goed mogelijk. Daarom ontwikkelen wij een individueel profylaxe-concept voor u - voor optimale bescherming van uw tanden.

Individuele en gevoelige behandeling

Gezonde tanden tot op hoge leeftijd. Met een goede verzorging en profylaxe is dat absoluut mogelijk. Daarom ontwikkelen wij voor u een individueel profylaxeconcept dat een optimale bescherming van uw tanden garandeert.

Voor gezonde tanden is gezond tandvlees nodig. “Parodontitis”, een ontsteking van het tandbed, kan tot verlies van tanden leiden en ernstige aandoeningen veroorzaken wanneer deze niet wordt behandeld. Met een individuele parodontale behandeling kan parodontitis in veel gevallen helemaal worden genezen!

Door de moderne endodontie - een behandeling in het binnenste van de tand - kunnen natuurlijke tanden duurzaam behouden blijven. De zeer nauwkeurige en effectieve methoden van de endodontie hebben nog maar weinig te maken met de klassieke “wortelkanaalbehandeling”!

Materialen die wij voor de prothetische verzorging van uw tanden gebruiken, leveren geen bezwaren op voor de gezondheid. Met nieuwe keramische materialen kunnen prothesen met een natuurlijk uiterlijk worden gemaakt, die perfect werken en bovendien geen metaal bevatten.

Iedere tandheelkundige ingreep kan tegenwoordig accuraat en vrijwel pijnloos worden uitgevoerd. Wij lichten u uitgebreid voor over de geschikte methoden op het gebied van anesthesie.

Elke tandheelkundige procedure kan tegenwoordig zacht en bijna pijnloos worden uitgevoerd. We bieden uitgebreide informatie over de geschikte methoden voor anesthesie.

Tridental Mouthware
Tramstraat 110